Starthäst

090528
Idag ska då Donna starta här i Boden,lopp 3
Är väldigt nervös så få se om man kan sova alls nu..har jobbat inatt!
Har varit storm i natt,blåst jättemycket. Trodde grenarna från träden skulle komma in genom fönstren..
Hoppas det blir bättre när vi ska på travet ikväll.
Igår var jag Mia (min syrra) och Johanna på storheden och handlade..var riktigt skojigt att fara och handla igår
annars brukar det vara så jobbigt :)
Sen när jag kom hem så var det bara att packa upp varorna och åka till stallet..Kurtan var och skodde om Donna.
Evelina har nu varit hemma två dar..hon fick så ont i huvudet i Tisdagskväll,vet inte om det är förkylning på gång.
Men hon var då iallafall lite bättre igårkväll,men idag så har de frilufsdag så då sa jag att hon fick vara hemma :)
Nu ska jag gå och sova några timmar sen till stallet och göra iordning Donna..duscha henne och borsta henne fin för
kvällen..
Skriver senare hur det gick!



Donna Sarina och per Gustafsson i kvalet 19/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0