Sommar

Nu känns det som sommar :) 20 grader ute och så skönt!
Har sovit faktiskt till halv två idag,fast jag inte tänkte sova så länge..men mår mycket bättre nu så jag kan då dricka kaffe :)
Evelina har sin kompis Julia hos sig,dom har precis tagit bussen till stallet :)
Julia och Evelina har varit bästa kompisar sen dom var 5-6 år..nu träffas dom mindre för Julia och hennes familj köpte hus i Svartbyn och bytte skola..men de är med varann nån gång då och då..De bor ju ändå i samma stad :)

Tänk om man hade eget hus med stall nu....min och Evves dröm..då hade man kunnat vara ute hela dagarna,och så skönt för hundarna :)
Och tänk att kunna gå till stallet när man känner för det..Evelina pratar jämt om det..
Slippa ta bussen eller köra bil dit..
Man skulle hitta sig ett hus nånstans här utanför Boden..men det är inte lätt att få tag i..tyvärr!
Gillar igentligen inte att bo i lägenhet..är nog därför man flyttat så mycket för man känner sig aldrig hemma!
Är ju uppvuxen själv på bondgård,så självklart vill man ju ha hus med stall :)
Ja få se om några år..men då är man väl för gammal!

Ikväll blir det inte så mycket..stallet som vanligt,sen i morgon ska vi på Hannas dop i Lule :)
Jo såg att du är in här och läser Maria ..Jättekul att ni följer min blogg, kul också  att Lisa gillar våra hästar :)
Men ni får gärna komma och hälsa på oss när ni är i Boden så Lisa får träffa hästarna i verkligheten.
Ni skulle ha bott här i Boden så hade hon fått följa mig till stallet när hon ville det :)
Då hade hon blivit en riktig hästtjej som Evve :)

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva,ska ut i det fina vädret nu vi hörs!


Evelina och Sofia :)



Kommentarer
Postat av: cajsasrum

Hej där!

Ja, betalade du i dec är du så klart medl 2009.

Det tänkte jag inte på!

Kul om du kan vara behjälplig på V75 eller någon annan dag i programkiosken. Vi säljer även andelsspel när det är V4 och V65 så det finns även att jobba på med och är du intresserad av att guida så blir vi glad!

Ha det så bra och nu håller vi tummarna för bodenhästarna på Dannero!

Carin

2009-05-16 @ 12:33:31
URL: http://cajsasrum.blogspot.comb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0