Klubbtävling...

090524
Ja idag var det klubbtävling för Sobbe,regnade när vi for in till travet men slutade så småningom...men blåste så det
var inte så varmt.
Sobbe hade 480m tillägg och trodde aldrig han skulle hinna ikapp de som stod framför..men det var ett långt lopp
så på upploppet så hade han hunnit ikapp dom och hamna som fyra på tiden 2.18
Det får man vara nöjd med :)
Bild på dom!




Hade också med Donna så Tord körde intervaller med henne på rakbanan,och hon kändes jättefin :)
Hon ska ju starta här i Boden på Torsdag i lopp 3..
Linnea som köpte Jonas Jo av oss ifjol har börjat hoppträna med honom nu..och det är så roligt att se hur bra det går
för henne och Jonte nu :) Jonas tycker verkligen om att hoppa,så han verkar då att trivas jättebra!
Här kommer en bild på dom :)




Igår så städade vi hela lägenheten..fick Tord med mig också :)
Har också tvättat i två dagar (eftermiddagarna) tvättat upp en massa mattor som legat på balkongen bl.a
Min tvillingsyrra Anita har varit här i helgen,hon åkte hem till Lule i går eftermiddag. Trevligt när hon kommer :)
Jag är ledig nu fram till Onsdag..sen jobbar jag sju nätter!
Nu ska jag gå och se tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0