Harads

Igår på eftermiddan så for vi till Maria i Harads. Gjorde bort stallet först med mockning m.m
spöregnade sen när vi for mot Harads,men innan vi var framme så sken solen :)
Så vi satt ute hela eftermiddan/kvällen,grillade och hade det mysigt vid elden..
Var också en promenad med hundarna så de fick bada de gillade Wilma verkligen :)
Så vi var ute minst 6 timmmar :)
Sov över där, så Tord åkte med en jobbarkompis på morgonen för han skulle jobba idag.
Själv for jag hem under dagen.
Så tack så mycket Mia att vi fick komma och våldgästa dig igår :):)

Evelina är hos sin pappa nu några dar,men hon har varit till stallet också och ridit..idag mockade hon allt så vi slapp
det..så vi har bara tagit in dom ikväll.
Min tvillingsyrra Anita kom nu i eftermiddag så hon ska sova över tills i morgon,så det blir en lugn fredagkväll..
I morgon blir det väl inte så mycket..funderar på om jag ska städa..men blir det fint väder så hopppar jag nog över det :)
Söndag ska vi in med Sobbe och Donna på banan..Sobbe ska vara med i klubbtävling och han får nog väldigt mycket tillägg om jag räknat det rätt...men han måste ju ändå gå ett snabbjobb....
Donna ska gå lättare rakbanejobb..hon ska ju starta på Torsdag!! Fick spår fem som inte är allt för bra..:(
Ska bli jättekul nu när hon börjar starta på allvar..

Nu ska jag gå och se tv..
Ha en trevlig fredagkväll!



Mia och Tord vid elden!



Utsikt från stranden där hundarna fick bada!



Mias hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0