Elitloppet

090531
Vilket härligt väder :) nästan 30 grader varmt och solsken
Klart man ska jobba då..så man är tvungen att sova under dan :(
Har nyss sett Elitloppet på tv och det är alltid lika spännande :)
Vann gjorde Åke Svanstedt med Torvald Palema på fin fina tiden 1.10,4
Jättekul att han fick vinna,han var så glad så de gick  inte intervjuva honom från början :)
Ja det var han verkligen värd ,att få vinna Elitloppet som gav 3 miljoner i första pris!

Annars har det inte hänt så mycket..jobbar ju sju nätter nu, igår var jag iallafall ut med hundarna när jag
sovit,var ute ca 1 1/2 timme, Wilma badade flera ggr och la sig i vattnet hon tyckte verkligen det var skönt i värmen..
Nu ska jag gå och göra middag,vi ska grilla hamburgare/korv och så ska jag göra potatismos till :)



Elitloppet 2009 -Torvald Palema med Åke Svanstedt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0