Dop,kval och annat..

Tisdag 090519

Har inte skrivit på ett tag,har inte haft lust eller tid..men nu ska jag iallafall ta mig i kragen och skriva lite :)
Vi var då då på dop i lördags på Christoffers och Marias dotter Hannas dop..
Åkte med Johanna och Daniel dit,Evelina följde också med så hon hade sin kamera med sig så det blev
många fina bilder därifrån :)
Hon var så söt lilla Hanna :) efter dopet som var i Örnäsets kyrka så samlades vi i församlingsgården där
och fikade gott..vi fick jättegoda pajer med en god sallad till efter det kaffe med  chokladtårta och grädde..
När vi kom hem så for Evve och jag och gjorde bort stallet fort, sen hem och grillade laxkotletter,Johanna och
Daniel var och åt hos oss..sen satt vi ute bakom väggen och solade oss..var så skönt!
Har varit så varmt och skönt nu i flera dagar,
Senare på kvällen kom två av Tords jobbarkompisar förbi så det vart nån grogg..
mådde inte så bra på söndagen så det vart inte att åka in med Sobbe på banan som vi hade planerat :(

Iallafall så har vi kvalat Donna i dag och det gick jättebra :)
Vart nog lite nervös när hon fick en startgalopp så hon tappade en hel del..men sen gick det undan...
Fick en tid på 1.20,8 tiden för kval är 1.25 så hon hade mycket marginal :)
Så nu ska vi anm henne till ett lopp nästa Torsdag här hemma i Boden.
Dom flesta av delägarna var och såg när hon kvalade så det kändes jättebra  att hon klarade det :)
När jag kom hem sen idag så gick jag och sov några timmar..hade ju jobbat inatt och ska ut och jobba
sista natten nu ikväll..
Sätter in lite bilder från dopet och på Donnas kval
mer bilder finns sen på min pixbox www.CarinaO.pixbox.se 



Hannas dop Örnäsets Kyrka 090516






Donna Sarinas kval 090519



Nu ska jag gå och få mig nåt att äta innan jag ska iväg och jobba!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack :D

2009-05-19 @ 23:08:16
URL: http://madeofsteel.blogg.se/
Postat av: Marina

Grattis till kvalet!

/Marina.

2009-05-20 @ 10:04:49
URL: http://stallkissme.dinstudio.se
Postat av: Linnéa

Tack =D han var verkligen hur fin som helst! Man märker hur kul han tycker att det är att hoppa =D

2009-05-22 @ 14:21:29
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0