090526

Tisdag
Idag är det jättevarmt ute..det var det igår också men var knappt ut nåt för jag var så himla yr!!
Har varit det nu hela helgen och det känns inte bra..men är bättre idag
Var bara ut med hundarna under dan igår och sen till stallet snabbt på kvällen..
kanske kommer från nacken/axlarna där jag haft ont nu ett tag.eller också är det nåt annat..
Ja..ja blir det inte bättre får jag väl uppsöka VC inte nåt ställe man uppsöker om det inte är mycket allvarligt!
Idag ska jag iallafall gå ut en längre tur..ska också gå på stan med Johanna en sväng..
Vi ska också klippas oss hela familjen idag :) Vi går hos samma frissör är enklast så!

På Torsdag är det då start för Donna,ska bli spännande! Och tur att det var i början av travkvällen..lopp 3
för jag börjar jobba kl 21.00 då hinner vi hem med henne också!
Hoppas nu att det inte blir någon galopp i starten...hon har ju spår 5 så risken är stor..
Men det går säkert bra :)
Få se om vi hittar något bete till Sofia i sommar.hon behöver få gå på bete för hon är ju bara 2 år och behöver inte köras så mycket ännu förrän nästa år..kanske hon får gå med Bond från vårat stall..vi har pratat om det så då får vi se..
De har mark så vi kan göra en hage åt dom två..de andra får gå på bete vid stallet,brukar bli i två omgångar,Donna och Sobbe tävlar ju så de ska inte gå på så mycket bete hursomhelst..Joggis är ju bara ridhäst,men Evelina vill ju ha honom hemma så hon kan rida honom i sommar :)
Nu ska jag gå och göra mig färdig för att gå ut med hundarna!



Evelina myser med Sofia i hagen!


Kommentarer
Postat av: camilla

vad kul med start! ska hålla tummarna!!

har har ny blog jag med du hittar den på min sida....sa lnka din blog därifrån:)



kram

2009-05-26 @ 16:48:18
URL: http://libertine.zoomin.se
Postat av: Marina

Håller tummarna för er på torsdag. Kom ihåg att tänka positivt. Det finns inget som heter galopp..

Kram Marina.

2009-05-26 @ 22:21:09
URL: http://stallkissme.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0