090515

Fredag
Har jobbat inatt,men är nu ledig två nätter..tog semester för vi ska på dop i morgon :)
Idag är Evelina och Sobbe i NSD ett jättefint reportage om dom :)



Jättekul när dom vill uppmärksamma ponnytravet i media!
Känner mig inte riktigt kry så här på morgonen..har ont i magen som jag haft nästan hela natten
och det känns som att jag börjar må illa :) Vill inte ha magsjuka!!!!
Men ska gå och lägga mig på en stund så kanske det är bättre när jag vaknar.
Igår var Evelina och jag till stallet efter hon slutade..var jättevarmt och soligt,verka bli så nu i flera dar :)
Evve for och körde Sofia och jag tog hundarna och gick en promenad och mötte henne så jag kunde ta några foton :)
Sen på kvällen var vi in med Donna på banan och hon var så bra :)
Blir ju kval på Tisdag!

Evelina och Sofia :)





Hittade denna sk. mjölkbrygga vid några sommarstugor..tycker den är så fin :)

Nu ska jag gå och sova några timmar!
Ni får ha det så bra i det vackra vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0