090511

Måndag
Har inte hänt så mycket idag,Johanna har varit här för hon var ledig :)
Hållit mig sällsap när jag tvättade fönstren i Evves rum och bytte gardiner..
Sen på kvällen var vi och körde intervaller med Donna,Tord körde tillsammans med Carro och Unette Håleryd.
Gick jättebra så det blir kval nästa Tisdag 19:e och Per Gustafsson kör :)
Usch!! Man blir redan nervös!
Evelina var kvar i stallet och red Joggis och hade också börjat mocka när vi var tillbaks..
Sen vart det en kväll framför tv:n..
Lagt upp bilder på min pix www.CarinaO.pixbox.se
men lägger upp två st här också :)


Donna är längst in...




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo man känner sig så maktlös... Jag har sökt på alla kommunens annonser som dom haft ute + en massa annat & har hittills bara fått avslag =/ Så de känns inte så kul..menmen...

Ska göra det..

Kram

2009-05-13 @ 11:13:15
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0