090508

Fredagkväll
Härligt att man är ledig i helgen,men trist att dom lovat regn i morgon..mindre bra!
Sitter här med en kall öl...gott!
Är hockey på tv och Sverige ligger under med 3-1 mot Canada..sista perioden så det är nog kört...
Annars inte hänt så mycket idag,sovit till ett,sen har Johanna varit här en stund.
Daniel jobbade till Fem..jo det har börjat sparka i hennes mage :) så kul!
Ska snart ta ett nytt foto :) bara hon går med på det..
Evelina tog några foton i stallet ikväll på Sofia, så jag sätter väl in några av dom..

Ha en fortsatt trevlig Lördag nu och ni får gärna komentera i min blogg :)






Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, nu har jag också hittat hit.

Vilken härlig närbild av Sofia! Kan inte se mig mätt på den.

2009-05-22 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0