Vuollerim

090609

Ja som rubriken låter så har jag och mina två syskon Maria och Yvonne varit
och hälsat på våran faster (Barbro) som bor i Vuollerim.
Hon är 87 år,men alldeles klar i huvudet och bor själv i sin villa :)
Hon vart jätteglad när vi kom,och hon bjöd oss på lunch på Pizzerian där i Vuollerim :)
Vi åt Taimat och det var verkligen gott!
Bild på faster Barbro med Maria och Yvonne när vi var på väg att gå ut och äta lunch!



Idag har också Hjortenklev varit och kört Sobbe för att få känna lite på honom inför loppet på Fredag :)
En annan av deltagarna var också där så han fick också köra honom!
Och Sobbe skötte sig jättebra,så då får vi se hur det går på Fredag :)
Lite ostadigt väder är det så man vet aldrig om det blir regn eller inte!!!
Hoppas verkligen det inte regnar...
Imorgon ska jag jobba, men jobbar bara två nätter sen har jag semester helgen..

Vill också Gratta Amanda Andersson som klarade kvalet ikväll med sin treåring Razmus Raid :)
Och vilken tid sen då..gick 2.12,9g Helt otroligt för att vara en treåring..
är nog en kriterievinnare detta om han fortsätter så här!



Ikväll är det jätteskönt ute..nästan så att man inte ville gå in när jag var ut med hundarna :)
Men sova måste man ju ändå :) Hoppas det är lika fint i morgon.
Inget mer att skriva om nu i kväll så Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Tack så hemskt mycket! :) Värmer otroligt mycket att ni tror så mycket på honom! :)

2009-06-10 @ 00:46:57
URL: http://amandahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0