Travkväll

090604
Äntligen är man ledig,i hela sex nätter!
Ikväll ska vi då på trav..start för Donna så nu hoppas vi att det ska gå bättre änn förra gången!
Idag blåser det ganska mycket..och kallt! Men solen skiner så det är ju bra.
Har varit till stallet i morse,alla hästarna fick vara inne i natt för det regnade igårkväll/natt
så jag har mockat och gjort allt klart för kvällen.
Vi har ju två starthästar denna vecka :) Sobbe startar ju på lördag,är faktiskt mer nervös när Evelina och Sobbe
ska tävla änn när Donna ska starta..kan knappt se och änn mindre äta nåt alls före när Evelina ska köra :)
men det är väl så det ska va..
Tror att han kan va bland dom tre första om allt går bra..men som sagt mycket kan hända..han kan lika gärna
hoppa bort sig, men det ska vi väl ändå inte tro..
Fick ett mail igår av Pernilla som äger Sindy (shettisen Evelina hade i två år och tävla trav med) och det funkar
jättebra med henne på ponnyridskolan i Kalix,där blir hon också körd och det funkar jättebra.
Är så glad över det :) Ska ta oss tid och åka och hälsa på henne i sommar.
Hoppas hon får stanna nu där länge länge..
Ska till min frissa kl halv tre idag och göra slingor så det blir bråttom sen till stallet och göra klar Donna..
men Evelina skulle åka dit efter skolan så hon får börja med henne..
Idag ska jag och äta lunch på stan med Kia..inte ofta det händer att man äter ute..
Så längesen jag träffa henne så det ska bli kul :)

Här kommer lite bilder på Sindy!



Denna bild är från Agriafinalen på Solvalla där Evelina och Sindy kom 5:a



Hoppa kunde hon också :)



Hon är så himla fin :)
Saknar henne verkligen ibland...

Nu ska jag gå och göra mig klar för stan..skriver ikväll hur det gick för Donna :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack :D

Min adress är:

Ringen 54

936 31 Boliden

2009-06-04 @ 10:26:24
URL: http://madeofsteel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0