Trav för hela slanten

090602
Igår var det anm för Sobbe till heldan här i Boden,anm bara till ett lopp för han hade inga andra att anm till..
(de får ju springa två lopp/dag)
Nära att det inte skulle bli nåt alls för det var inte så många anm..men det blec av iallafall.Vart 10 lopp men i vissa var det bara 4-6 hästar med..trist när det blir så lite anm :( få se hur det blir när det är dubbeltrav i början av Juli...men då kanske det är fler som kommer långeväga ifrån när det är trav både fredag och söndag.
Tonje som äger vårat förra russ Karl-Oskar skulle komma,ska bli så kul att träffa honom igen och förståss då Tonje :)
Här är startlistan för Sobbes lopp på lördag:


Om jag får gissa så står det mellan Sobbe,Yre och Björksta Guten..men mycket kan hända i ett lopp!
Ikväll har vi varit in och provat Donnas nya balansering till starten på Torsdag,funka jättebra
så hoppas nu det går bra för henne :)
Här är hennes startlista till Torsdagen:



Nu jobbar jag sista natten för den här gången..riktigt skönt för nu är jag väldigt less!!
Har så ont i ena axeln upp mot nacken så det är nog därför jag varit så yr i nån vecka nu..
Har faktiskt anv hästliniment ikväll så få se om det hjälper :)
Annars måste jag nog åka på Vårdc.
Nu ska jag gå och göra mig klar för jobbet, ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0