Snart Midsommar!

Nu har min förkylning äntligen gett med sig..har bara lite hosta kvar.
Imorgon är det Midsommarafton,men det känns inte som det..är ju så kallt ute ännu :(
Jobbar nu i natt sen har jag semester två veckor..ska bli så himla skönt!
Imorgon ska vi inte göra så mycket,vara i stallet och det blir nog att åka in med Donna på rakbanan och köra intervaller med henne,har ju inte kunnat vara in nåt med henne pga bilen som varit trasig..och vilket fel sen!!
En säkring som hade gått..har haft bilen på verksatan hela veckan för det..de trodde det var nån del som var trasig och så hade de beställt den,men så var det ju inte det!!
Har också hämtat spån idag på Bodensågen..Åh vilket skitjobb,blåste rejält samtidigt som spånsugen blåste spånet..jättekul!
På lördag ska vi åka till Prästholm (Råneå) och hälsa på mina föräldrar,ett tag sen vi var där nu..man har ju alltid så mycket att göra så tiden räcker knappt till :(
Sen på kvällen ska vi åka och se på trav i Skellefteå,är ju nattrav och Karl-Oskar ska vara med i Midsommarkransen..
Han var ju med där ett år när vi hade honom och då kom han 2:a,men blir nog svårare nu.
Nästa helg bär det av till Lycksele för att tävla Sobbe :)
Tänkte inte först åka för Gubben var inte så pigg för det..men jag lyckades förståss övertala honom :))))
Har anm honom i två lopp så här ser dom ut:


Andra loppet ser ut så här:


Nu får man vara nervös en hel vecka igen..:)
Vi ska åka dagen före och bo på hotell :) är ju stortrav där på fredagkväll,så det vill vi se!
Skönt också för Sobbe att få ta det lugnt natten före han ska starta.
Nu måste jag gå och göra mig klar för jobbet så jag hinner..skriver mer en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: gunsan

ha en skön semester bästa kollega :-)

2009-06-19 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0