Sjuk..sjuk

090616
Varför ska man bli så sjuk på sommaren!?
Idag är jag mycket sämre änn vad jag var igår..har varit uppe flera timmar inatt pga hostan :(
Och så ska jag jobba i morgon..jag måste bli frisk tills dess..man har ju verkligen inte råd att vara sjuk!
Nu tycker jag verkligen att det har regnat nog...nu måste ju sommarvärmen komma..
Igår när Evve och jag var i stallet så var ju solen framme mitt på dan och då var det verkligen jättevarmt,
men det varade inte så länge så mulna det igen och sen på kvällen så öste regnet ner :(
Nu idag så regnar det då inte..men blåser!
Hoppas verkligen vi får bilen idag..man är verkligen beroende av en bil!
Funderar skarpt att skaffa en annan bil, vet inte om vi törs köra med den till Östersund när vi ska dit i Juli
på ponnytrav..kanske blir ståendes med den och det skulle verkligen vara så kul!!!!
För dit ska vi..har ju redan beställt stuga :)
Evelina håller på att bearbeta sin pappa som har hästbuss att köra dit..men det verkar gå trögt :(
Han får ju in 3 hästar så det hade varit perfekt för tjejerna att åka tillsammans,och vad kul de skulle ha
i bussen,finns ju hur många sängplatser som helst där!
Ja vi får se hur det går..men nog tycker jag han kan ställa upp för Evelina :)



Bilder från Östersund i fjol



Nu ska jag iallafall gå och plocka bort lite disk och så..ingen annan som gör det fast man är sjuk..
när gubben var sjuk så låg han i sängen två dar och kunde inte göra nånting!!!!
Så synd om han!
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: gunsan

men stackars rara, söta kollega. Nu får du smörja vick mellan tårna och ha yllesockar på. Det gör susen enligt dom gamla :-)kram

2009-06-17 @ 00:20:08
Postat av: Petra

Stackars Carina, är du sjuk? Inte alls roligt. När har du semester? Kraam

2009-06-18 @ 15:16:25
URL: http://pettras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0