Midsommarafton

090620
Hoppas ni alla har haft en fin Midsommarafton :)
Själv så firades inte så mycket här..eller inte alls....
Började med att jag steg upp halv tolv,vakade av idag! Sen drack jag kaffe och gjorde inte så mycket,gick och
la mig igen nån timme för jag kände mig så trött och seg..har ju kvar lite av förkylningen ännu,eller ganska mycke för jag får hosta så inne helv..Gubben han somna på soffan!
Vakna iallafall vid tre så då får vi till stallet,for in med Donna på banan och körde rakbanejobb.
Kan lova att vi var ensamma på banan just då..om nån såg oss tyckte dom nog vi var tok som var och körde
på Midsommarafton!! Men vi var tvugna att åka in för vi har ju inte haft nån bil på hela veckan och hon ska starta på Torsdag så hon behöver sina jobb då..
Iallafall så kändes hon jättefin :)
Sen när vi kom hem vid sex tiden så visste vi inte vad vi skulle äta!! så då for vi ut och skulle hitta nåt ställe,men som vi trodde så var det ju stängt överallt,så det vart Frasses!! Vilken Midsommarmat!
Hade ju inte hunnit handla nån Midsommarmat....
Ja och sen vart det inte mycket mer så innan tio var då jag isäng :) Det var den Midsommarafton det..
men jag hade känning änn av förkylningen så det var därför jag gick inte var så pigg :(
Evelina har följt med sin kompis Ellen till deras stuga som ligger i Överstbyn nånstans..
så det var då jättebra att hon fick följa med dit,vad hade hon gjort annars hemma med oss!!!
Nu är det Midsommardagen och nu ska jag få mig en kaffekopp och förska få upp gubben ur sängen...vi ska åka till Södra Prästholm och hälsa på mina föräldrar..sen kanske vi åker till Skellefteå på trav..vi har ännu inte bestämt oss hur vi gör..
Solen lyser och det är 16 grader i skuggan,nu kanske sommaren kommer iallafall :)


Donna Sarina från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0