Donna kom 3:a

Var så himla glad ikväll efter loppet så ni kan inte tro det....
Alla trodde nog vi hade vunnit efter loppet men hon kom ju "bara" trea :)
Så kul efter alla motgångar vi haft med Jonte ifjol..
Per som körde henne var också jättenöjd..
Nu ska hon få en välförtjänst vila..sen får vi se när det blir start nästa gång..
kanske i slutet av Juni här i Boden eller i Skellefteå i början av Juli..men vi får se..
Men vi har inte så bråttom med henne,hon är ju bara tre år ännu.
Imorgon ska jag göra palt så Johanna och Daniel ska komma hit och äta,sen ska jag jobba extra mellan
17-21.30 inte många timmar men bra att jag får några timmar extra iallafall.
Ska få jobba med Janne och det gillar jag :) Han är superbra :)
Tycker det är kul att få jobba dag också nån gång..
men gillar att jobba natt änn så länge fast vi har det ganska jobbigt vissa nätter!
Nu ska jag snart gå och sova,har sovmorgon i morgon så det ska bli skönt :)
Godnatt alla!

En bild på Per och Donna måste jag bara sätta in :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till tredje platsen hon såg jätte fin ut =)

2009-06-04 @ 23:52:03
URL: http://stallkissme.dinstudio.se
Postat av: Gunsan

grattis till tredje plats :-)

2009-06-04 @ 23:52:15
Postat av: Monika Wärnberg

Grattis till en jättefin 3:e plats!!!!

//Monika Wärnberg fd Hansson

2009-06-05 @ 00:30:37
URL: http://www.haxligan.se
Postat av: Linnea

Hej!



Jo de är bara bra med B, hon är pigg och glad som vanligt. Hon går på gräs med ridskolehästarna, men sover inne på natten. så riktigt på bete går hon inte än. Men nån gång nu i juni kommer hon åka ut till stugan och gå på bete då :) Hon kommer rulla fram när sommar är slut :P



//Linnea



2009-06-06 @ 10:48:14
URL: http://liinnea.blogspot.com
Postat av: Sussi

Veterinären visste inte riktigt varför Stormis tappar så mycket man. Men han trodde att det kunde bero på vitaminbrist så hon fick 2 olika vitaminsprutor. Vi får väl se vad blodprovena visar. Hon åker inte hem förrän i slutet på juni ev början på juli så än har du tid att hälsa på :)

2009-06-06 @ 11:13:44
URL: http://vaxelhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0