Torsdag 30 Juli

Idag är det en jättehärlig dag,steg upp kl ett fast jag jobbat inatt och ska ut och jobba inatt med..
men man kan ju inte ligga och sova när det är så fint väder..fast man borde!
Var till stallet en sväng och gjorde klart till kvällen och gav dom middag.
Behöver inte åka på kvällen,Maria gör det!
Var också och badade hundarna vid badplatsen där i Vittjärv,jättefint där!
Hundarna älskar verkligen att vara där =)
For sen hem och tvättade och fixade här hemma,ska ju åka bort i morgon och kommer inte hem förrän
på Tisdag,då får Evve och Tord klara sig själva..går nog bra utan mig =)

Igår var Evelina och jag och körde Sofia med stora rockarden som vi har till de stora hästarna,
men den är inte så tung,vi hade Sobbe på släp efter..han gillade det inte så mycket men sprang ändå på
där bak.


Sofia är så duktig på att trava på,ska bli kul sen i vinter när vi börjar åka in med henne
på banan och köra =)
Jag tror faktiskt på henne, att hon ska bli en bra travare,kanske inte som Sobbe..men nästan!

Alla ponnykuskar här från Boden har blivit sponsrade av Peab travet med T-Shirt som de ska ha
på sig när de är och tävlar, så här ser de ut!
(Evelina hade inte borstat håret så noga på bilderna.. )




Nu ska jag snart på jobbet,
men ni får ha det bra tills nästa gång jag skriver,hinner nog inte innan jag åker till fjälls
så det får bli efter jag kommer hem på Tisdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0