Tisdag 28 Juli

Har inte hänt så väldigt mycke sen sist jag skrev..är ledig nu två nätter,inte så mycket men bättre änn att få jobba,
På fredag ska jag med min syrra Mia till fjälls..vi ska vandra och bo i stuga i tre dagar,ska bli härligt!
Tänkte ha med mig Wilma och Valle så få se hur det blir med det..
Ikväll har vi haft Arda på Sobbe..det är en jätteduktig kille som jobbar som Fysioterapi och heter Ulf Forslund
jätteduktig är han och han förklarar verkligen allt han gör,Sobbe hade en liten känning i höger bakknä som vi trodde
när han startade i Boden och vann där sitt lopp!!
Vi tänkte ju stryka honom då!
Var också lite stel i frampariet..men inte så allvarligt,men jättebra att vi fick veta det nu så det inte vart sämre,
han hade ju ett lopp i Skellefteå på fredag men anm inte dit när vi tyckte han inte var 100% bra..och det var då bra
att vi hade ARDA att känna igenom honom..
Så nu väntar vi till Aug då det är dubbeltrav i Ume och heldag i Boden.
Imorgon jobbar jag och Torsdag, men sen är jag ledig fem nätter och jobbar fem sen har jag semester
tre veckor...längtar!
Ikväll har vi varit en sväng till Bredåker och hälsat på..Valle var också med men han ville då följa med oss hem igen :)
Han verkar då trivas bra hos oss..och det känns bra :)
Evelina och Sobbe vann en tävling på Gotlandsruss i fokus om Månadens bild-Juli
Och den bilden kommer med i deras årskalender nästa år..jättekul =)
Reportaget ser ni här.. www.gotlandsrussifokus.se  gå in på Vinnande russbild-Juli
Nu ska jag gå och sova så ni får ha det bra alla Sov Gott!


Detta är då vinnarbilden =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis, en jättefin bild!

Glömde bort att rösta, men det gick ju bra ändå :)

2009-07-30 @ 17:53:05
Postat av: Siv Jonsson-Öst

Röstade såklart på den !!!

2009-08-02 @ 00:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0