Onsdag 15 Juli

Idag har jag vakat av efter sju nätters jobb..skönt att få vara ledig nu ett tag. Har tagit på mig en extra
natt på tisdag så då jobbar jag 6 nätter...
Imorgon bär det av till Östersund, Sobbe kom med i dom lopp vi hade anm i..loppet på Fredag ser väl bra ut
så vi hoppas på placering iallafall.
Ska bli kul att få komma bort ett tag,hade hoppats på bra väder där men tydligen så ska det regna
på Söndag!
Troligen tar jag med mig datorn så jag kommer nog att skriva här då =)
Ikväll blir det fullt upp..vi måste in med Donna och köra intervaller med henne,fö hon ska ju starta
på Måndag i Skellefteå. Sen måste vi åka med Wilma och Valle till syrran Yvonne i Bredåker
dom får vara där då när vi är borta..Johanna skulle ta hand om Lady.
Måste också packa för det har jag inte heller gjort..
Sobbe skulle få åka med "Musse" i finkan så vi slipper dra den till Östersund..jätteskönt!
Är ju bara två hästar härifrån Boden som är med där i år...så vi hoppas vi kan få med oss bra placeringar
hem.
Idag regnar det och det har också åskat lite..men hoppas det inte regnar ikväll när vi ska in med Donna
på banan..
Nu ska jag börja packa,så har inte så mycket mer att skriva!





Kommentarer
Postat av: Pia

Önskar lycka till !

2009-07-18 @ 07:24:22
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Sitter på jobbet just nu, men jag tror att jag tyvärr inte fick någon, även fast jag hade tänkt att fota honom! Men ska kolla igenom noga när jag har tid sedan. Vart kan jag skicka isåf? Såg att du fotat en massa också, så du fick ingen bild på Ej hästen innan första start? :)

2009-07-20 @ 15:36:40
URL: http://linapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0