Ny bil och annat

090702
Torsdagkväll och vi har precis kommit in med hundarna..tre st!! Lady vart inte långvarig hos Johanna..
hon trivdes inte där och ville bara hem..
Vi har varit i skogen med dom så de fick springa fritt och bada,vi eldade också och hade det så mysigt :)





Här är Evelina och Valle,han verkar då trivas hos oss änn så länge iallafall :)
Idag fick han följa med Evve när hon körde Sobbe..
han är ju van att följa Yvonne när hon är och kör sina hästar så det är ju inga problem..
men han vill valla hemskt mycket och det är inte så bra när inte våra hästar är van det..
men de vänjer sig nog med det också..
Idag har vi också köpt oss en annan bil!!! Våran Ford är ju på verkstan nu och sen ska den säljas!!!
Vi har köpt oss en Volvo kombi..inte världens vackraste eller så men får duga nu iallafall
så får vi köpa en bättre senare.
Så här ser den ut och kortet tog jag från vår balkong :) är den bilen som är i mitten



Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig,kl är mycket och i morgon ska jag hinna med endel
innan Evelina ska och tävla Sobbe på kvällen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Länge sedan jag tittade in, hoppas att du har en skön sommar! Vilka härliga bilde rpå flickor och ponnyas i badet, jag blir nostalgisk!

2009-07-03 @ 20:47:45
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0