Måndag 13 Juli

Igår var det en hektisk dag..när jag kom hem från jobbet på morgonen så väckte jag Tord och Evve,sen åt vi
lite frukost och iväg till stallet sen för att hämta Sobbe och Donna.
Skulle ju köra snabbjobb tillsammans med Amandah och hennes hästar.
Igentligen så hade jag inte behövt följa..tror säkert dom hade klarat det utan mig =)
men jag vill ju förståss vara med och se..
Gick jättebra,Tord körde tillsammans med dom med Donna så de var fyra st..
Amandahas treåring "Musse" skötte sig jättebra,så det går nog bra för dom i helgen i Östersund =)
Så jag kom mig inte i säng förrän kl 12.00 sen väckte gubben mig kl fyra för han trodde jag
skulle tvätta..hade tvätt tid då men hade sagt till honom när vi for från stallet att jag inte skulle tvätta idag..
men han hade väl glömt det "arg" så inte kunde jag somna om då så det var bara att kliva upp och gå ner
till tvättstugan..så jag var måttligt trött inatt när jag jobba..
Anm var nu i morse,så jag har anm Sobbe i tre lopp,ett på fredag och två på söndag.Hoppas han
får vara med i alla tre nu när man åker så långt,men han har nog ganska så bra med poäng
när han har tre ettor i raden. Annars kan det vara svårt att komma med i alla lopp där när det är mycket
häst som anm. dit.
Ska snart gå och sova,har två nätter kvar nu av mina sju!
Har hunnit vara ut med hundarna i skogen nu på morgonen också när jag kom hem från jobbet..
Känner mig så duktig =)
Godnatt med er alla!
Jo lite bilder från igår kommer här...

Våra hundar i bilen som är redo att följa med =)


"Musse" Donna och Sobbe


Amandah med "Musse och Evelina med Sobbe




Kommentarer
Postat av: Amandah

Jag tror både Musse och Sobbe kommer göra jättebra ifrån sig i Östersund! Vi hoppas på några Bodensegrar! :)

2009-07-14 @ 09:52:00
URL: http://amandahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0