Lördag 11Juli

Sitter nu på jobbet och har lite dötid..så jag passar på att skriva lite i bloggen då.
Har ju jobbat nu sen i Onsdags så igentligen finns det väl inte så mycket att skriva om eller att det har hänt
nåt speciellt sen sist jag skrev.
Man hinner inte så mycket när man jobbar,blir att sova,till stallet och laga mat..
Ska anm Sobbe till Östersund nu på Måndag, så på Torsdag bär det av dit.hoppas att det blir bra väder!
Han ska gå ett lopp på fredag och två på söndag.
Måndag när vi kommer hem ska vi till Skellefteå och tävla Donna..så det blir nästan att åka på en gång när vi kommer hem..eller vi hinner vila några timmar :)
Är kvällstrav i Skellefteå så det var ju tur!
Imorgonbitti när jag kommer hem från jobbet ska jag väcka Tord och Evve för vi ska på banan och köra snabbjobb
med Donna och Sobbe.Amandah kommer dit också och ska köra med oss..en liten finputsning innan Östersund :)
Får gå och lägga mig sen efter det då och sova några timmar..
Går fortfarande jättebra med Valle,Evelina tar verkligen hand om honom.
Idag har han följt med när hon var och red med Joggis..han var helt slut när de kom tillbaks.
Så han blir nog smal så småningom.
Nu ska jag gå och göra lite nytta här på jobbet,och idag blir det ingen bild här eftersom jag sitter på jobbet..
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0