Jobb..Jobb..Jobb

Har inte så mycket att skriva om nu när jag mest bara jobbar,hinner inte med så mycket mer...
Jobbar nu sex nätter sen är jag ledig två och jobbar två..efter det är jag ledig sex nätter och då ska min syrra
Maria och jag fjällvandra,ska bli riktigt kul,ska ha med Wilma och Valle också =)
Lady får vara hemma med Evve och Tord.
Jo nu har Evelina blivit förkyld igen :( tyckte det var nyss hon var sjuk...
Tänker ju på svininfluensan nu när det har kommit hit också :( men det är nog en vanlig förkylning som hon fått..
På Söndag är det klubbtävling och Evelina och Sobbe ska vara med där..han får ju återigen en massa tillägg men det är bra att han är med så han får sig ett snabbjobb..Hoppas bara Evve har blivit frisk tills dess.
Är nu på jobbet och nu är det ganska så lugnt här..men man längtar bara hem till sängen.
Alltså det är riktigt skönt när man kommer hem och man får krypa ner under täcket..finns inte bättre,och helst ensam
då slipper man höra gubben snarka :)
Ibland går det inte att sova för att han snarkar så förfärligt..då får jag sätta i öronpropparna..
Nu ska jag gå och se vad min kära kollega Sara gör,så jag skriver mer en annan dag.
Ingen bild blir det heller för jag sitter ju som sagt på jobbet!
Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej!

Jag hittade min design hos http://designbyjessica.blogg.se/ Hon hade gratidesigner:) Själv skulle jag vilja ha en ny header men har inget photoshop.. Vet tyvär ingen:/..

Kram J

2009-07-25 @ 23:14:54
URL: http://jenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0