Lördag 7 Aug.

Idag är det lika fint som det varit nu i flera dagar,bortåt 30 plusgrader i solen =)
Jobbar nu över helgen sen har jag semester i tre veckor,ska bli så skönt.
Har inte sovit så mycket nu dessa dagar när det är så här varmt fast jag borde...
Har varit till stallet med Evve under dan och försökt och vilat på eftermiddan då istället.
Men har gått bra ändå och jobba.
Evelina har farit till sin pappa nu ikväll,hon har inte varit dit på hela sommaren,så hon tyckte
nog det var dags att åka dit,Valle fick följa med dit =)
Men hon kommer nog hem på söndag för vi ska åka in med Sobbe och Donna då och köra snabbjobb.
Sobbe har fått vilat nu nån vecka och han ska ju troligtvis starta i Ume om en vecka så han behöver
nåt snabbjobb då.
Donna har också fått vila och hon ska också starta nu i slutet av Aug. i Skellefteå.
Jag ska snart nu åka på jobbet, så jag har inte så mycket mer att skriva..jo jag fick idag känna
på Johannas mage när mitt barnbarn sparkade =) Nu är det bara 6 veckor kvar,men hon går säkert över
tiden!
Ha en trevlig Fredagkväll!
En bild på Evelina och hennes snygga nordis Joggpojken kommer här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0